סירופ דיאט  >
סירופ דיאט  >

סירופ דיאט של יכין מכיל עד 5 קלוריות לכוס ונושא את תו "א.י.ל" ("אגודה ישראלית לסכרת").
תו זה מעיד כי המוצר עומד בקריטריונים של האגודה הישראלית לסוכרת ומאושר על ידם.

כשחם בחוץ, אנחנו משתדלים לשתות, ויותר מכך מקפידים להזכיר לילדים לשתות. למים תפקיד באיזון
נוזלי הגוף ובוויסות הטמפרטורה על ידי הזעה. לנוזלים יש תפקידים בתהליכים פיסיולוגיים נוספים רבים.
כ-60% מגופנו מורכב ממים (אצל תינוקות וילדים האחוזים גבוהים יותר), שני שלישים מהם בתוך תאי
הגוף ושליש נוזל חוץ תאי, בין תאי הגוף. פרט להשפעה של המים על איזון טמפרטורת הגוף יש להם גם
תפקיד משמעותי בפינוי פסולת.

שתייה מספקת מבטיחה הפרשתם ומניעה של הצטברותם בגוף. שתייה מועטה עלולה לגרום לעצירות.
חשיבות רבה לשתייה מספקת גם בימים קרים בהם חשים פחות בצורך לשתות.

כמות המים שרצוי לצרוך ביום, משתנה מאדם לאדם כיוון שהיא תלויה בגורמים רבים.
עיקר איבוד הנוזלים מהגוף בשתן, אבל גם בנשימה, בזיעה ובצואה. כמות הנוזלים
המופרשת תלויה במשקל הגוף (כ-30 מ"ל לכל ק"ג משקל גוף ביום), תנאי האקלים
(טמפרטורה ולחות). ההמלצות הן לצריכה של 10-12 כוסות ביום. בישראל ההמלצות
לילדים, בהמשך להמלצות של המכון לרפואה של האקדמיה האמריקאית למדעים הן:

לתינוקות עד גיל שנה: 700 – 800 מ"ל

ילדים בגילאי שנה – 8 שנים: 1.3 – 1.7 ליטר

ילדים בגילאי 9 – 13 שנים: 2 – 2.4 ליטר

14 שנים ומעלה: כ-3.5 ליטר ביום לבנים וכ-3 ליטר לבנות

במקרים של מזג אוויר חם, פעילות גופנית מאומצת או מחלה, יש לצרוך יותר נוזלים.

סירופ דיאט של יכין מכיל עד 5 קלוריות לכוס ונושא את תו "א.י.ל" ("אגודה ישראלית לסכרת"). תו זה מעיד כי המוצר עומד בקריטריונים של האגודה הישראלית לסוכרת ומאושר על ידם.

כשחם בחוץ, אנחנו משתדלים לשתות, ויותר מכך מקפידים להזכיר לילדים לשתות. למים תפקיד באיזון נוזלי הגוף ובוויסות הטמפרטורה על ידי הזעה. לנוזלים יש תפקידים בתהליכים פיסיולוגיים נוספים רבים. כ-60% מגופנו מורכב ממים (אצל תינוקות וילדים האחוזים גבוהים יותר), שני שלישים מהם בתוך תאי הגוף ושליש נוזל חוץ תאי, בין תאי הגוף. פרט להשפעה של המים על איזון טמפרטורת הגוף יש להם גם תפקיד משמעותי בפינוי פסולת.

שתייה מספקת מבטיחה הפרשתם ומניעה של הצטברותם בגוף. שתייה מועטה עלולה לגרום לעצירות. חשיבות רבה לשתייה מספקת גם בימים קרים בהם חשים פחות בצורך לשתות.

כמות המים שרצוי לצרוך ביום, משתנה מאדם לאדם כיוון שהיא תלויה בגורמים רבים. עיקר איבוד הנוזלים מהגוף בשתן, אבל גם בנשימה, בזיעה ובצואה. כמות הנוזלים המופרשת תלויה במשקל הגוף (כ-30 מ"ל לכל ק"ג משקל גוף ביום), תנאי האקלים (טמפרטורה ולחות). ההמלצות הן לצריכה של 10-12 כוסות ביום. בישראל ההמלצות לילדים, בהמשך להמלצות של המכון לרפואה של האקדמיה האמריקאית למדעים הן:

לתינוקות עד גיל שנה:
700 – 800 מ"ל

ילדים בגילאי שנה – 8 שנים:
1.3 – 1.7 ליטר

ילדים בגילאי 9 – 13 שנים:
2 – 2.4 ליטר

14 שנים ומעלה: כ-3.5 ליטר ביום לבנים וכ-3 ליטר לבנות

במקרים של מזג אוויר חם, פעילות גופנית מאומצת או מחלה, יש לצרוך יותר נוזלים.